24 Nisan 2010 Cumartesi

Yaşar " Cumartesi "



Yaşar'ın yeri bende apayrıdır.Tam deli çağlarımda ( sanki çok yaşlanmış gibi:Pp ) ilk " Aldanırım " şarkısıyla dikkatimi çekmişti.Önceleri de dinliyordum ama bu kadar bağımlılık yaratmamıştı.Konserine yalnız gidebilecek kadar sevgisi yoğundur bende.Fazla uzatmadan sözü şarkıya gelelim :)

Günün anlam ve önemine hitaben Yaşar'ın 2007 yılında çıkardığı " Sevda sinamalarda " albümünden çok güzel bir parça  " Cumartesi ".




Başım önde,
Sen gönülsün,gelirim ben çağırıyorsan.
Beni burda koyuyorsan,ağlarım sanma...
Aşım önde,
Yediğim sen,geçmiyorsun boğazımdan.
Seni nurdan buluyorsam anlarım sanma...

Seni geri istiyor bu gönül!
Bir uykuda esniyor bu gönül,
Şu dünyada bir sana döndüm ben,şu garip yüzümü...

Seni geri istiyor bu gönül
Uykudan uyandır özümü
Şu dünyada ayrılığın lüzumu var mı gülüm bana söyle?

Seni geri istiyor bu gönül,

Bir uykuda esniyor bu gönül,
Şu dünyada bir seni gördüm ben,yeter ağlatma gözümü...



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder